FOR SERIOUS BUYER ONLY!!! NO BACKOUT BUYER!!!

SILA SMS UNTUK RESPOND YG LEBIH CEPAT..



Jadilah pengikut(follower) untuk dapatkan harga yang lebih murah!!!


Pengikut

Selasa, 29 Oktober 2013

Cergas dan Cerdas dengan SHAKLEE


Saya merupakan seorang pengedar sah Shaklee. Dah bersawang blog ni lama tak update.  Kali ni nak cerita pengalaman saya semasa mengandung dan menyusukan anak. Dari awal mengandung saya memang mengambil suplemen Shaklee. Kebiasaan saya kalau pregnant, memang mcm2la..
Tekanan darah yang agak rendah, hb yang rendah, bleeding...
Pregnant kali ini saya dapat rasa kelainan. Memangla setiap anak tu tak samakan alahnye. Caranya.
Mengandung kali ni saya memang jarang sangat kena "krem" kaki. Penat tu semua orang penat, tambah-tambah ibu yang bekerja seperti saya dan masih lagi ada anak yang lain.

Semasa mengandung, saya kena demam denggi. Tau-tau sajalah camanekan. Tapi saya teruskan juga mengambil suplemen ni. Alhamdulillah denggi saya tak teruk. Sampailah saat melahirkan dan berpantang. Semasa berpantang, badan tetap rasa segar. Susu pula memang banyak. Sekarang saya masih lagi menyusukan anak saya secara ekslusif. Mummy2 di luar sana yang berminat untuk dapatkan vitamin2 ni bolehla menghubungi saya. Segala konsultansi saya akan berikan secara percuma!!.. Bagi yang ingin menyusukan anak secara ekslusif pula, tips2 penyusuan & jadual pengepaman saya berikan secara percuma!!

Antara vitamin-vitamin Shaklee yang saya ambil.

Saya mengambil:
1.   Set Mengandung Ekslusif- ketika mengandung
2.   Set Penyusuan Ekslusif- sekarang
3.   Set 'Slimming' utk ibu menyusu..
Jika anda berminat dengan set2 di atas, atau vitamin2 yang lain, boleh hubungi saya 016-9227489
 



0 comments: